معرفی بهترین تفریحات شهر تفلیس
نوشته شده توسط : نیکی

شهر بازی متاتسمیندا تفلیس

شهربازی متاتسمیندا (Mtatsminda Amusement Park) یکی از محبوب ترین و معروف ترین پارک های تفریحی تفلیس است که در بخش مرکزی شهر قرار گرفته و با 15 بخش مختلف بازی های مهیج و سرگرم کننده ای چون ترن هوایی ، کارتینگ ، قایق سواری ، بازی های کامپیوتری ، قطار ، چرخ و فلک 80 متری و … در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . مساحت متاتسمیندا بیش از 100 هکتار است که در آن علاوه بر شهربازی و فضای سبز زیبا مواردی چون کافه ، رستوران ، فروشگاه و سالن برگزاری مراسم تعبیه شده است .

هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس

بالن سواری در تفلیس

تماشای شهر تفلیس از ارتفاع بالا لذتی دارد وصف نشدنی . بالن سواری در تفلیس با اینکه از تفریحات گران محسوب می گردد اما ارزش دارد که گردشگران تور تفلیس آن را برای یک بار تجربه کنند . این تفریح غالبا در مناطق به دور از شلوغی و ازدحام شهر انجام می پذیرد .

بهترین تفریحات تفلیس

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

پارک آبی جینو پارادایس (Gino Paradise Tbilisi) یکی از تفریحات مهیج تفلیس است که با بخش های مختلف می تواند تا ساعت ها مراجعه کنندگان را سرگرم کند . این آکوا پارک که در خیابان گلدانی 102 واقع شده یک مجموعه چند منظوره است که علاوه بر استخرها و سرسره های آبی دارای بخش هایی چون پارک داینو ، بخش مخصوص کودکان ، بخش ساحلی ، ماساژ ، انواع سونا ، بخش بدنسازی ، رستوران و کافه می باشد که هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد از بهترین ها در تفلیس هستند .

تفریحات مهیج گرجستان

تله کابین تفلیس

تله کابین تفلیس پارک رایک در پایین را به قلعه ناریکالا در بالا متصل می کند . گردشگران در زمانی که سوار بر این تله کابین هستند می توانند از چشم اندازهای شهر و مناظر اطراف لذت ببرند . در سفر به تفلیس به گردشگران توصیه می شود حتما به این تله کابین سوار شوند چرا که هم هزینه آن بسیار مناسب است و هم اینکه در محل سوار و پیاده شدن می توانند از چند تا از برترین جاذبه های تفلیس بازدید کنند .

لیست بهترین تفریحات در تفلیس

خرید در تفلیس

برای اکثر گردشگران به خصوص خانم ها خرید یک تفریح محسوب می گردد . در تفلیس مراکز خرید و بازارهای متنوعی وجود دارد که با مراجعه به آن ها می توان خریدی دلچسب و عالی را تجربه نمود . بهترین مراکز خرید در تفلیس عبارتند از : مرکزخرید تفلیس مال ، مرکز خرید ایست پوینت ، بازار دست فروشان درای بریج ، مرکز خرید مرانی ، مرکز خرید تفلیس سنترال و … .

لیست بهترین تفریحات در تفلیس




:: برچسب‌ها: تفریخات گرجستان , تفریحات تفلیس , جاذبه های گردشگری گرجستان , جاذبه های گردشگری تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: